REDEFINING THE SHOPPER EXPERIENCE

22 iulie 2021


Conceptul de shopper experience este mai relevant decât oricând, în contextul în care evenimentele anului trecut au avut ca efect reducerea numărului de vizite în magazine. Sarcina de a crea o experiență inedită pentru consumator nu este una simplă, dar un rezultat pozitiv poate aduce beneficii pe măsură. Într-o lume tot mai digitalizată, omnichannelul pare a fi soluția pentru a oferi o experiență de neuitat.

Smart Lab

Cât de importante au devenit inovațiile precum click&collect sau self-checkout?

Cât de vizibile vor fi campaniile bazate pe tehnologii precum inteligența artificială sau realitatea virtuală?

Cum va arăta granița dintre spațiul fizic și cel virtual în magazine?

Business Accelerator

Exemplele sunt probabil cel mai bun mod de a înțelege ce stă la baza unei experiențe construită eficient.

Invitații Business Accelerator ne vor prezenta ce trebuie să ofere o astfel de experiență pentru a avea succes.

Stream Live

Speakeri

Gabriela Luca, Insights Marketing Manager, Carrefour România
Gabriela Luca
Insights Marketing Manager
Carrefour România
Tiberiu Dănețiu, Director Marketing, Auchan Retail România
Tiberiu Dănețiu
Director Marketing
Auchan Retail România
Adina Crăciunescu, Managing Partner, Diana
Adina Crăciunescu
Managing Partner
Diana
Bianca Presada, Sparkling Shopper Marketing Manager, Coca-Cola HBC România
Bianca Presada
Sparkling Shopper Marketing Manager
Coca-Cola HBC România
Adrian Păsărică, Head of Marketing, Orkla Foods România
Adrian Păsărică
Head of Marketing
Orkla Foods România
Stejara Pircan, Vice President, eMAG
Stejara Pircan
Vice President
eMAG
Daniela Popescu, Retailer Services Leader, NielsenIQ
Daniela Popescu
Retailer Services Leader
NielsenIQ
Ciprian Pirv, Country Leader, Payten Romania
Ciprian Pirv
Country Leader
Payten Romania

ParteneriCoffee partner

Coca Cola
Auchan
Symphopay
Payten
Davidoff


REDEFINING MARKETING: ACT ONLINE TO REACT OFFLINE

22 aprilie 2021


Online-ul a evoluat în canalul ideal prin care să se transmită mesaje către consumatori, fie legate de campanii, de măsurile de prevenție adoptate sau de noi produse disponibile, țintindu-se în ultimă instanță atragerea acestora către magazinele fizice. Astfel, marketingul digital a devenit esențial pentru companiile care și-au dorit nu doar să își păstreze relevanța, ci să se bucure de și mai mult succes într-o perioadă de criză.

Smart Lab

Cum folosim datele pentru a genera cel mai bun rezultat?

Cum profităm de oportunitatile aduse de digital marketing, fie că vorbim de SEO, content marketing, mobile marketing sau alte instrumente folosite pentru a-ți atinge targetul?

Cum putem cuantifica efectul pe care acțiunile luate în sfera digitală îl au în offline?

Business Accelerator

Dincolo de teorie, studiile de caz reprezintă cel mai simplu mod de a înțelege de ce marketingul digital a devenit indispensabil.

Invitații Business Accelerator ne vor vorbi despre cele mai recente soluții și beneficiile pe care acestea le pot aduce.

Stream Live

Speakeri

Oana Dumitrescu, Industry Manager, Google România
Oana Dumitrescu
Industry Manager
Google România
Alex Cernătescu, CEO, Co-Founder & Global Head of Strategy at Stefanini Infinit (Infinit Agency)
Alex Cernătescu
CEO, Co-Founder & Global Head of Strategy
Stefanini Infinit (Infinit Agency)
Laurențiu Furtună, Director Of Ecommerce and Digital, Auchan Retail România
Laurențiu Furtună
Director Of Ecommerce and Digital
Auchan Retail România
Bogdan Mancaș, e-Commerce Manager, PepsiCo
Bogdan Mancaș
e-Commerce Manager
PepsiCo
Oggy Popov, CEO, Offerista Group CEE
Oggy Popov
CEO
Offerista Group CEE
Marina Zara, Head of Marketing, METRO Cash&Carry România
Marina Zara
Head of Marketing
METRO Cash&Carry România
Raluca Duță, Chief Marketing Officer, L'Oréal România
Raluca Duță
Chief Marketing Officer
L'Oréal România

ParteneriCoffee partner

Offerista
Tchibo


REDEFINING IN-STORE PROMO

25 februarie 2021


Criza sanitară a rescris regulile promoțiilor in-store, iar cuvintele de ordine pentru toți jucătorii din piața de retail și FMCG au fost "adaptare" și "inovare".

În acest context, răspunsul la întrebări precum:

  • Ce rol au promoțiile în creșterea vânzărilor?
  • Cât de importantă este promovarea în contextul actual?
  • Cât de sensibil este cumpărătorul român la schimbările de preț?
  • Care sunt cele mai eficiente tipuri de promoții?
  • Cum adaptăm campaniile de promovare la noile obiceiuri de consum?
  • Ce promoții implementăm astfel încât să nu afectăm brandul pe termen lung?

poate reprezenta o șansa în plus spre dezvoltarea unei strategii promoționale de succes.

Smart Lab

Cum putem redefini promovarea in-store și care sunt cele mai eficiente metode de a obține rezultatele țintite în contextul actual?

Cum arată un call to action de succes în anul 2021? Plecând de la cifre, în cadrul acestei sesiuni vom analiza direcția pe care o urmează promoțiile in-store.

Business Accelerator

Dincolo de teorie, studiile de caz reprezintă cel mai simplu mod de a înțelege cum funcționează noile sisteme sau tehnologii de promovare in-store.

Business Accelerator introduce cele mai recente proiecte și beneficiile pe care acestea le pot aduce.

Stream Live

Speakeri

Bogdana Gheorghe, Managing Director, RetailZoom România
Bogdana Gheorghe
Managing Director
RetailZoom România
Daniela Costache, Category Planning Cross Activation Manager SCE, Mondelēz International
Daniela Costache
Category Planning Cross Activation
Manager SCE Mondelēz International
Ioana Mucenic, CEO, Minio Studio
Ioana Mucenic
CEO
Minio Studio
Valentin Văcăruș, Managing Director, Godmother Advertising Agency
Valentin Văcăruș
Managing Director
Godmother Advertising Agency
Ruxandra Dobre, CMI & Innovation Manager, HEINEKEN România
Ruxandra Dobre
CMI & Innovation Manager
HEINEKEN România
Adrian Munteanu, Chief Growth Officer, Mercury360
Adrian Munteanu
Chief Growth Officer
Mercury360
Duygu Kargin, Director of Business Development & Marketing, Vispera
Duygu Kargin
Director of Business Development & Marketing Vispera
Anca Popescu, Director Hypermarket, Cora Pantelimon
Anca Popescu
Director Hypermarket
Cora Pantelimon

ParteneriCoffee partner

Vispera
Mercury360
Tappy
Tchibo